KENDİMCE..

               BAŞLANGIÇ VE GAYELER

              Bana ve kalemime değer verip, yazımı okuyan herkese minnet ve sevgilerimle..
Yazmak.. Kimine göre alelade, kimine göre yaşam tarzı, kiminin işi, kiminin hobisi.. Benim için yazmak nefes aldıran bir eylem. Pek uzun süredir kendi kendime yazarım, okurum, kalemimle hisler çizerim..
Artık bunu sürekli ve paylaşarak yapmaya karar verdim. Blog açma fikri uzun süredir kafamı meşgul ediyordu. Lâkin bunu yapacak zamanım, isteğim, hevesim, cesaretim yoktu. Ama hayatın meşguliyetine, kötülüğüne ve monotonluğuna yenik düşünce artık bunu yapmam gerektiğine inanıp, yoluma koyuldum..
Yol diyorum ama bakmayın, uzun süredir ben bu yolun yolcusuyum.. Kendi içimde bile yazarım kağıda dökmeden. Anlaşılamama telaşından belki de. Belki de kimseye anlatamadığım o mühim meselelerden. Ya da derdimi açıklayacak kelamımın olmamasından.. Meçhul.. 
Artık nefes alamadığımdan, bana nefes olacak bu eylemi hayata geçirmek istedim. 

Kendimden bahsedeyim: Ben, doğduğundan beri dünyanın yükünü kalbinde taşıyan genç bir kadınım. Azimle devam ettirdiğim bir eğitim hayatım ve yaşam savaşım var. Sevgiyi hayatıma kim girerse girsin esirgemediğim için yaralanan bir kadınım.. "Olur mu öyle şey? Sevgi yaralar mı hiç?" dediğinizi duyuyorum ama bazı insanları yaralıyor.. Bunu zamanla yaşadıklarım ve hislerimle birlikte sizlere anlatacağım.. 
Dertli olana derman olmak gibi bir görevim varmış gibi var gücümle insanları mutlu etmeye çalışırım.. Kimin derdi olsa koşarım. Ve tabii artık size de koşacağım :) 
Esasında yazacak o kadar şeyim var ki.. Size şu an ne yazsam, ne anlatsam bilemiyorum..

Peki burada yazarak ne amaçlıyorum? Anlaşılmayı, aile olmayı, hayatlara dokunmayı, nefes almayı ve nefes olmayı.. 

Klişe olacak ama burada kullanacağım her kelime, anlattığım her olay hayat ürünüdür.. Sizin hayatınızın oluşturduğu ürünleri de dikkatle inceleyeceğime söz veriyorum.. Biraz depresif yazarım ama muhabbet ederseniz aslında acılarını neşesiyle kapayan bir insan olduğumu görürsünüz.. Siz istediğiniz sıfatı takın ama "arabesk kadın" olmayı yeğliyorum hahahahaha

Herkese huzurlu ve çay muhabbeti tadında bir akşam dileyerek sonlandırayım bu yazımı.. Daha çok görüşeceğiz.. Selamlar, sevgiler..


Yorumlar

  1. Daha görüşelim :) Blogun hayırlı olsun, kalemine sağlık! :)

    YanıtlaSil
  2. Blog camiasına hoş geldiniz.
    "Benim için yazmak nefes aldıran bir eylem" cümleniz güzel bir ifade. Aslında bir cümleyle, yazmak eyleminin genel amacını özetlediniz.
    Sevgiyi hayatına kim girerse girsin esirgemediği için yaralanan insan; bu da iyi özetlemiş. Belli ki kaleminizle birçok insanın duygu ve düşüncelerine tercüman olacaksınız.
    Okurun bol olsun. Kaleminize kuvvet...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçime bir güneş huzmesi gibi doğdu bu cümleler.. Var olun, yüzünüz daima gülsün efendim..

      Sil
  3. Merhaba! Yeni bir blog, harika bir tema ve sımsıcak kelimeler varmış burada. Heyecanla yeni yazılarınızı okumayı bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çok duygulandım.. En kısa sürede buluşalım..

      Sil
  4. Ortak olmak her sevince her derde kedere
    Ve yürümek ömür boyu beraberce el ele
    Olmasın hiç o ta içten gülen gözlerde yaş
    Yollarımız ayrılsa bile seninle arkadaş


    Uzun zamandır beklediğim karardı. Kalemin daim olsun. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar